„Avem materiale, suntem o firmă românească de producție de materiale integrate. În peste 30 de ani de când suntem pe piață am putut să ne adaptăm cerințelor majore din ultimii ani.
Dacă proiectantul trebuie să fie curtat la început, noi cu semnalizarea suntem ultimii, din toate punctele de vedere. Noi ca și valoare din drum suntem la până la 2%. Problema e alta, gândiți-vă la o investiție majoră… venim noi, ultimii, cu o lună înainte de data convocării comisiei de recepție, și ni se zice “Faceți semnalizarea!”. De vreo 20 de ani România e pe primul/ultimul loc la accidente. De anul viitor vor fi bulgarii. Cum facem să nu mai fie răniți pe șosele? Sunt trei variante: vehiculul, legislația(chiar anul acesta s-a rezolvat, s-au făcut doi pași importanți), și infrastructura. Dacă pentru infrastructură sunt sume mari și timpi mari, pentru semnalizare, pe marile proiecte ni se dă o lună, maxim două. Asta înseamnă rabat de la calitate uneori„, a declarat Radu Spirea în cadrul conferinței.